Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080601308   L'avaluació i el currículum com a eina de millora competencial de l'alumnat. Continuació
2018-2019   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   22/11/2018 - 29/5/2019 (30 hores) de 16:45h a 19:45h
   ESC Puigventós
   c. Antiga carretera de Martorell, s/n (Olesa de Montserrat) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018
  
Descripció i   Metodologia:   És vol donar continuïtat a la formació iniciada durant el curs 2017-18 per tal d'anar consolidant el nostre model d'ensenyament-aprenentatge des d'un enfocament cada vegada més competencial, entenent l'avaluació com l'eina de millora de l'alumnat.
  
Objectius   - Conèixer diferents instruments per avaluar el procés d'aprenentatge dels alumnes.
- Replantejar els informes escrits que es lliuren a les famílies al final de cada trimestre i elaborar un model propi amb la informació de l'alumne, la seva evolució en l'aprenentatge, els aspectes personals i les mesures de suport, en cas que calguin.
-Acabar de definir amb quins criteris hem d'avaluar, establint els diferents indicadors i els criteris d'avaluació corresponents a cada dimensió del currículum.
  
Continguts   - Decret d'avaluació
- Currículum d'Educació Primària
- Currículum d'Educació Infantil
  
Formador/a   M. Carmen Andrés
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Grau de concreció dels criteris d'avaluació.
- Grau d'acord en les activitats que avaluen l'assoliment de cada criteri.
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   crp-martorell@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent